Het coronavirus en onze werkwijze

Wij werken altijd volgens de RIVM-richtlijnen. Hier leggen we je uit wat dit betekent voor de werkzaamheden van Energie in Huis.

Vader aan eettafel

Welke dingen blijven hetzelfde?

We zijn gewoon telefonisch bereikbaar voor vragen en offerteaanvragen.
Wel werken onze customer servicemedewerkers en adviseurs deels vanuit huis. 

Wat gaat er anders?

De schouw-, installatie- en storingsopdrachten worden uitgevoerd volgens RIVM-richtlijnen.

Oftewel: deze opdrachten gaan door, maar wel volgens de richtlijnen van de overheid.  Mocht je binnenkort een installateur op bezoek krijgen, dan bellen we je van tevoren op om alles even door te nemen. We hebben hier de belangrijkste maatregelen op een rij gezet.
 

Onze installateurs zullen:

  • Voor, tijdens en na bezoeken regelmatig hun handen wassen en/of desinfecteren
  • Uitsluitend gebruikmaken van hun eigen gereedschap

Verder hebben we onze installateurs geïnstrueerd om:

  • Niet te komen werken als ze verkoudheidsklachten hebben
  • Niet te komen werken als ze (beginnende) koortsklachten hebben
  • Niet te komen werken als ze iemand in hun omgeving hebben met deze klachten, het kan dus voorkomen dat de afspraak in dat geval wordt verzet.

Jij kunt natuurlijk ook helpen door:

  • De plek waar gewerkt moet worden goed toegankelijk te maken
  • Niet in dezelfde ruimte in huis te verblijven als waar de monteurs moeten werken
  • Het vooraf aan te geven als je last hebt van koorts- of verkoudheidsklachten. We verzetten dan gewoon de afspraak.

Vragen & opmerkingen

Het coronavirus leidt logischerwijs tot veel vragen. Voor vragen omtrent het coronavirus in het algemeen is het verstandig om een kijkje te nemen bij de veel gestelde vragen op de website van het RIVM. Voor vragen die direct gerelateerd zijn aan onze dienstverlening kun je natuurlijk direct contact met ons opnemen.